уторак, 5. јун 2012.

VODA KORITO i sav taj rokenrol

Mama je javila da sutra ceo dan nećemo imati vode. Dakle baba preduzima sve što je u njenoj moći da što čistije provedemo sutrašnji dan. Proglašava ratno stanje, i kreće u ostavu da donese prazne balone, bure za rakiju, nekoliko staklenih flaša od soka od paradajza. Naravno puni se sve vodom, ređa u hodniku, mislim kao da nas ima hiljadu u kući, a ne samo ona i ja.
- Zašto mi ne pomogneš?
- Zato što si luda.
- UUUU ti si mi baš normalna.
- Od tebe nije teško biti normalniji. Kao da ćemo ceo dan da se peremo, molim te i korito donesi.
- E vidiš Eržika ima korito, saću da je zovem, ne znam samo ko će ići u Kać po to. Alo Erži, ti imaš korito, jel? Aj mi pozajmi molim te, sutra nećemo imati vode pa da se kupamo. Pa imamo. Pa i to što kažeš. Aj ćao. Kaže da se kupamo u kadi.
- MA NEMOJ! U kadi?
- Da ja skroz zaboravila. Ali mi imamo tuš kabinu. Kako ćemo?
- Alo ženo okupaćeš se večeras, i onda kad stigne voda.
- A ŠTA AKO BUDE TOPLO??? Ja se mnogo znojim.
- Upalićeš klimu.
- Pa da umrem onda? Jesi li ti normalna?
- Dobro Zorice, lavor.
- Mali nam je taj lavor.
- Zašto ja vodim ovaj razgovor sa tobom, osećam se kao kreten.
- Kad budeš bila dama onda ćeš se osećati kao dama.
- Dobro GOSPOĐO moja.
- E tako je ja sam gospođa, grofica.
- Daj pare onda grofice.
- Tebi? Ni u ludilu. Jesi gladna?

Нема коментара:

Постави коментар