уторак, 3. јул 2012.

Ubiće me klima i vrućina

- Baba zašto mi nemamo klimu?
- Da li si ti normalna?!? Znaš li ti koliko ljudi godišnje umire od klime? Milioni ljudi. Svaki dan neko umre jer je upalio klimu.
- Znači čim upališ klimu umreš?
- Jeste, to je opasno. OPASNO. Opasno po život. Ja recimo ne idem uopšte u Maxi. A znaš zašto? Zato što tamo ima klima. Pijaca zakon. Lepo malo i pocrniš pazariš sveže i još popričaš sa ljudima. Druženje sunce voće i povrće mala. Nemaš pojma šta propuštaš. Pre neki dan sam upoznala jednu ženu, koja je uzela klimu. Kaže ni ne pali je. Ćerka joj ugradila klimu, a ona pametna nije je ni upalila. Da ne bi umrla. Vi mladi nemate pojma koliko je to štetno. Eeee bilo je i vrućina kad sam ja bila mlada, pa šta mi sad fali. Preživela sam, evo me živa zdrava prava.
- Prava? Ne bih rekla.
- Joj joj joj mala samo znaš da laješ, znaš li ti da smo mi imali ventilator jedne godine, pa evo i danas me leđa ubijaju, reumu sam dobila, u tom periodu sam bila stalno nervozna i besna.
- Ja sam mislila da si ti ZDRAVA i PRAVA.
- Pa jesam. Da nije bilo tog ventilatora živela bih 200 godina. Takođe redovna stolica jako je bitna.
- Kakve to sad ima veze?
- Sve ima veze. Sve je to život.
- I klima je život?
- Ne to je smrt! Smrt!
- Znači onda nije sve život? Sve osim klime?
- Jao šta me danas zajebavaš po ovoj toploti?
- Da imamo klimu ne bi ti bilo toplo.
- Ne bi me ni bilo.
- Tripuješ se baba ali dobro neko će da preživi leto, ili ja sa klimom ili ti bez klime.
- Kupiću ti ja kod kineza kačket sa ventilatorom pa se ti hladi, i sladoled će ti baba kupiti, nećeš da mi svisneš tu na plus 40 ne da tebe baka. Jesi gladna?

Нема коментара:

Постави коментар