понедељак, 7. мај 2012.

24 sata san

-Koliko ti treba? , -Čega koliko mi treba? , videla sam kako u rukama drži ogromnu kesu punu novina. -Jesi li to sve dnevne novine kupila? , -Ne, još bolje, sve sam ih dobila. Pogledala sam malo bolje i videla gomilu gradskih novina, 24 sata. -Pa dobro ženo šta će ti to? , -Kako šta će mi, to su besplatne novine Mia, besplatno, znači ne moraš da platiš. , -Znam pobogu šta znači besplatno. Zanima me šta će ti gomila istih primeraka novina. , -Prvo ću sve da ih pročitam, sve, a onda ću da odem u podrum i da ih sve poslažem na police, onda ću da ih gledam i uživam, pa ću ih svaki dan skupljati, dok podrum ne pretvorim u trafiku, oduvek sam želela da imam trafiku. , -Ti u trafici, pa ti ideš u wc svakih 10 minuta, i ti bi da imaš trafiku. , -Mia, ja kada sanjam svoj san, u njemu je sve savršeno. To bi bar ti trebala da znaš. Jesi gladna?

Нема коментара:

Постави коментар