четвртак, 10. мај 2012.

Koja je Samanta?


O čemu pričaju četiri babe koje se kartaju.

Tema 1. Pare
Nemam para, znaš li ti koliko je kirija, pa ja mislim da će me šlog strefiti. Dobro da imam šta da jedem. Jaoj, juče sam bila kod kineza, znate kakvu sam divnu stazicu za kupatilo kupila, sa delfinima i školjkama, i istu takvu četku za wc šolju i držač za sapun. Moram sutra da odem da uzmem i takvu zavesu za tuš kabinu da sve lepo uparim.

Tema 2. Hrana
Jesi probala da napraviš onaj kolač što sam ti rekla? Probaj obavezno, samo moraš da paziš da ti je kalup dovoljan za duplu porciju. Ja sam juče pravila i nije mi nešto uspeo. Danas ću opet probati.

Tema 3. Deca
Ne razumem. Ne razumem. Ništa ja tu ne razumem. Nije mi jasno. U moje vreme. Ne razumem, mi kada smo bili mladi to nije postojalo. Mi kada smo bili mladi to ništa nije postojalo. Ne razumem.

Tema 4. Serije
Jesi li videla molim te kako ga je kurva nasamarila? A znala sam, znala sam. Kada bih samo nabavila njegov broj da mu javim da mu je uzela sve pare. Ma kad je tako glup neka ga. Ići će ona na kraju u zatvor to ti garantujem. Meni je tako lepa njegova žena. Predivna je, vidi se da je bogata, iz ugledne porodice, i sad šta će njemu ta kurva, lepo te pitam?

Tema 5. Pare
Nemam para juče su me opelješili u radnji ja ti kažem bez 1000 dinara ne mogu u radnju. A odakle meni 1000 dinara? Ne berem ja pare na drvetu, a šta sam kupila, praznu kesu sam kući donela. Ma užas, dobro je da sam živa. Videla sam na pijaci neke papuče, onako lepe letnje, ići ću sutra da ih kupim.

Tema 6. Kod lekara
I zamisli ona meni neće da opet prepiše tu terapiju, a znam da treba. Ja znam. Znam kako se osećam. Ona će meni šta ste dolazili. Ma ima da dolazim kad mi se ćefne zato si tu jebem ti život. Ona će meni, ma kad je odalamim jednom ima da se puši dom zdravlja 2 dana.


Нема коментара:

Постави коментар