петак, 11. мај 2012.

Rekli su o promaji

Zatvori vrata, hoćeš da me ubije promaja? Znaš li ti da je promaja moj najveći neprijatelj? Pa ja imam reumu, boli me kičma, na desnu nogu se teško oslanjam, a i danas me boli glava, i to je sve od promaje. Užas. Ja ne znam, vi mladi ste tako bahati, ne mislite na nas starije, jedna tako ko ti mala nije htela da mi ustane u busu, to sve razmaženo i bezobrazno. Ako ne ustaješ starijima u prevozu, nemoj mi se obraćati više. Nemoj ni da me gledaš. Jel ustaješ? Dobro, i majkama sa bebama, ali starije žene su STARIJE, njima prvo ustani. Jesi gladna?

Moj komentar: Desna ruka mi je polako postala mišićava od zatvaranja vrata, a još uvek nisam sigurna šta je promaja, a šta reuma. Kada mi baba objašnjava šta je reuma, svaki put kaže nešto drugo. Mladi su verovatno ponosni što stariji misle da su bahati, jer reč bahato je postala vrlo in. Ako ste primetili počela je o promaji, a završila na tome da li se ustaje u prevozu babama. I interesantno sve devojke su tako ko ja, ili tako ko moja sestra, kao da su to jedina godišta koja postoje. I sada već čuveno jesi gladna koje rešava sve životne probleme, i mislim da je to jedino pitanje na svetu koje je ujedno i odgovor na sve. Gladna sam.

Нема коментара:

Постави коментар