субота, 12. мај 2012.

Bile smo na pijaci

Morale smo da poranimo, mislim da je još uvek bio mrak kada smo krenule, da ne bude gužve, jer pored promaje, babin najveći neprijatelj je gužva. Zato izbegava redove, okupljanja, sastanke kućnog saveta, odlazak po prvi burek u Žeki, pijace posle 9 sati. Tako da smo mi u 7 već stigle da kupimo sve, baba se posvađa sa svakom ženom koja prodaje na pijaci, ali idem redom.
Stigle smo na pijacu i ona je istog momenta primetila komšinicu koja je to jutro došla kući u 3, a nije je muž doveo, ali ona ima troje dece i zamisli. Spisak za kupovinu je bio dugačak, pa smo kenule da kupujemo svaku vrstu povrća, pola toga ne znam ni šta je, ni kako se zove, ali eto nama to TREBA. Svađala se sa svim ženama oko toga da li je prskano da li je sveže da li je uvozno ili naše DA LI ĆE SE ODRONJAVITI AKO SKUVA i tako je svaka žena morala da popuni babinu mini anketu. Naravno niko nije toliko strpljiv bio da joj odgovori na sva pitanja, pa je svađa izbila na svakoj tezgi . Zaključila sam da one tako stalno, kao da izvode neku plesnu tačku, svaki vikend se svađaju i uživaju u tome. Kao da svu negativnu energiju izbace i prodavačice iz sebe a i moja baba.
Nezaobilazna tezga sa pamučnim gaćama, i naravno da je kupila 10 komada. I zapravo sve se kupuje po 10 komada, 10 kesica praška za pecivo, 10 kutija sa šibicama, 10 sijalica, 10 metara gume, 10 vezica mladog luka. Srele smo i jednu od njenih drugarica sa kojom je ugovorila robnu razmenu, ona njoj džem ova njoj sok od paradajza. Ugovorile su i dejt da idu u novu kinesku radnju koja se otvorila KOD KOKRE, večita misterija mi je oduvek bilo to Nađemo se kod Kokre. Kao da je to neka tajna lokacija.
Kupile smo i 10 milka čokolada, švercovanih naravno, baba mnogo voli Rumune i švercere, posebno ako je Rumun, pa još i švercer, baba se zaljubi. Dobila sam i dvolitarsku Nivea kupku, i gomilu nekih sunđera za pranje leđa koji će se verovatno ubuđaviti za par dana. Bez novog bodija nije mogla da prođe ni ova kupovina, tako da još par vikenda i otvaram svoj butik sa donjim vešom. Kad to sve prodam selim se na Kubu.
Vratile smo se kući punih cegera, pa mi je baba održala predavanje kako se drži torba na pijaci, da me ne pokradu, kako se u busu drži i kako će me zadaviti sa onim mojim kesurdačama koje nosim, to nisu torbe, prave dame nose ovo ono, zaspala sam u nekom momentu, poslednje što sam čula je Jesi gladna?

Нема коментара:

Постави коментар