понедељак, 21. мај 2012.

Ćao Eržika Marš Zvaću te

Jao Eržika zovem te da ti čestitam na novom predsedniku, mislim ne znam ni ja zašto, niti se ko raduje, niti je ko tužan, ravnodušnost nas je sve pojela, pa smo mi onda pojeli ovu Srbiju, i tako to je neki lanac ishrane valjda. Ćuti Erži, samo nek smo ti i ja žive i zdrave, hajde dođi jedan dan da probaš orahovaču, ako ova alkoholičarka nije sve popila, čekaj da vidim, vidi nije, jel vidiš, a da ne možeš da vidiš, jel imaš ti kompjuter, Mia ima nešto možemo da se gledamo, ona se gleda stalno i priča sa nekim, ali ne mogu da shvatim sa kim, mislim taj neko je ispred svog kompjutera a ona ispred svog, ti si u Kaću a vidiš mene u Novom Sadu. Znaš kako je to zgodno. E kad se setim kad sam plakala Marinku da mi kupi tranzistor, a sad možeš preko kompjutera i decu da praviš. Znači nemaš kompjuter Erži moja. Nema veze. Možemo i ovako da pričamo. Hajde dođi jedan dan da spavaš kod mene, gledaćemo Sulejmana i kartaćemo se, a kažem ti ima i te rakije, možemo malo i mi da se opustimo, šta. Ajde molim te, kao da je to zabranjeno. Pa svi piju, i deca i matori i mladi i svi. Nekad tako kad idem ulicom i ne vidim bar jednu osobu koja se tetura iznenadim se. Ja da sam samo malo mlađa, ih pa svaki dan bih pila. Nego, ti ne bi? U bre ti si Erži baba neka zajebana. Ma marš ti, znaš, i nemoj da dođeš, u kuću da mi ne ulaziš. Znaš. Ajde čujemo se sutra, gori mi ručak. Ajde, ljubim te. MIA JESI GLADNAAA?

Нема коментара:

Постави коментар