понедељак, 7. мај 2012.

Sulejman

Ne znam zašto ovo gledam. Uvek se sve isto događa. Pa do oktombara se neće ovde ništa promeniti. Vidi, vidi ti nju kao da je ona ceo harem, a nema ženo, pa on mora sa sto žena da bude, on je SULTAN kako ti nije jasno? A jeste lepa ova majka Sulejmanova, ih i ja bih bila lepa da sam rodila Sulejmana. Nekako mi je dobar baš ovaj glumac kao Sulejman, ali nije mi nešto ovako kad se skine. Šta ti je nisam ga videla golog, nego sam ovako mislila kad tu kapu od šlaga skine i te papuče turske. Prepelice jedu ove žene, šta prepelice, kao papagaja da jedeš. Ratluk i prepelice pa ja bih povratila. Ne, ja ovo moram da gledam to je istorijska serija, kako lepo peva ova Hurem, volim tu lulelele pesmu, romantična je. A volim i onu od Tošeta jednu kako ono ide. Jesi gladna?

Нема коментара:

Постави коментар